2011/03/18

muziek

Ik houd heel veel van muziek. Van muziek maken (maar daar gaan we het even niet over hebben vandaag) maar natuurlijk ook van muziek luisteren. Ik wil jullie kennis laten maken met mijn muzieksmaak door onder ieder bericht een artiest van de dag te zetten en misschien een liedje. Ik ben slecht in kiezen dus het zou me nooit lukken om iedere dag een liedje te kíezen, dus vandaar gewoon de artiest.
Ik moet wel zeggen dat mijn muzieksmaak vrij uiteenlopend is. Soms kan ik heel erg genieten van slechte muziek, soms van hele rustige muziek maar soms ook van juist wat hardere muziek.
Ach, jullie zullen het vanzelf zien ;)

Vanochtend moest ik nog even wakker worden en heb ik The Pixies opgezet. Toen had ik daar geen zin meer in en ben ik Bon Iver gaan luisteren. (hoezo uiteenlopend??:p)


Ik vond het outfitje hieronder er in de spiegel heel leuk uitzien, maar op de een of andere manier lukte het niet om het leuk op de foto te krijgen. Nouja, jammer dan.
En ik heb alweer een nieuwe zonnebril gekocht. Ik dacht ik doe mijn hoofd eens scheef voor de verandering.
Niet dat de zonnebril en het hoedje nodig waren: het is hier al een aantal dagen mistig en vandaag regent het ook nog.



12 comments:

  1. Cool outfit, love your leather shorts :-)
    xx

    ReplyDelete
  2. ik zou in het engels beginnen te bloggen,u blog kan echt superbekend worden dan. uw outfits zijn pretty en gij ook!
    en ja ik ben gestopt.
    was supercommercieel gericht,en nu weet ik zeker dat ik nooit in de reclame wereld iets ga doen.
    Ik ga gewoon grafisch ontwerp op de hogeschool doen.
    Ik heb ook gelezen van je verandering van studieplannen! ik begrijp je goed.
    wil je verder gaan op mode journalistiek?

    ReplyDelete
  3. ik ben anja trouwens van apercevable;)
    maar ben van plan zeer binnekort nieuwe antwerpen streetstyle blog te beginnen!

    ReplyDelete
  4. hihi, dankje! die laatste is echt super mooi!

    ReplyDelete
  5. Hi! Thanks voor je reactie. Leuke top! Ik zeg t je eerlijk, de prijs_kwaliteit verhouding vd items die ik heb is echt goed. en je andere vraag: de bedrijven benaderen mij.
    Leuk dat je op mn blog kwam kijken, hoop je snel weer te zien.
    X

    ReplyDelete
  6. Lovely look. Leather shorts stay amazing in my eyes :D
    And the hat is wonderful as well :)

    xxx

    ReplyDelete
  7. i love this outfit, you have great style :)

    xoxo,
    welcometodeutschland.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. thank you! i'm glad you like it :) hope everthing's fine with you! xx

    ReplyDelete
  9. lovely :))
    http://fashionbong.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Your blog looks nice, even so it would be far better if you’ll be able to use lighter colors too as a professional design. This will make sure that a lot more readers come to check it out.Informative post by the way!

    generic nolvadex

    ReplyDelete