2011/03/19

plan

Nu eerst nog eventjes Fama's kleine verjaardagsfeestje vieren (Fama is morgen ook jarig, volgende week viert ze haar 'grote' feestje) en dan op naar Londen! Ik ga eerst met Gaby ergens wat eten en daarna gaan we naar dit. Ik vind het er zo cool uitzien dus ik heb er heel veel zin in! En ik ben jarig om twaalf uur (ik denk dat ik me om elf uur Engelse tijd ook al wel jarig ga voelen want dan is het al twaalf uur in Nederland)! :)
Ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn en ik hoop heel erg dat we alles meteen kunnen vinden en dat alles goed gaat de terugweg... De treinen rijden hier maar tot half één dus we moeten zeker dan terug zijn anders hebben we een flink probleem. En ons kennende kan het wel eens misgaan haha!

Ik ben nog even aan het kijken wat ik aantrek. Heb mijn favoriete sieraden even uit mijn sieradenbakje gelegd en  ik dacht ik maak er eens een foto van. Ik draag eigenlijk niet vaak sieraden maar toch.
Ze zijn trouwens allemaal van kringlopen/thriftstores. De onderste ketting is nieuw. De hangers waren allebei oorbellen. De witte vond ik op Oxford Street, op de weg naar Primark. De zwarte verkochten ze in de plaatselijke charity shop.

Oja en ik luister naar The Kooks en ik ben best wel moe omdat ik gisteren tot twee uur aan het jurkje voor Fama heb gewerkt (hij is af en heel leuk geworden!). En vanochtend werd ik uiteraard gewoon lekker vroeg wakker...

3 comments:

  1. Wauw!
    Hele leuke blog :)
    Ik maak meestal zelf ook het patroon, maar af en toe ook gewoon met een bestaande.
    X

    ReplyDelete
  2. Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je op tijd bent gekomen voor de trein! Heb je geen foto van het jurkje? Ben benieuwd! Fijne zondag.

    ReplyDelete
  3. Hee, heb je een foto van dat jurkje voor Fama? Ben erg benieuwd! :)

    ReplyDelete