2011/03/06

toerist 2

Maar ik ben niet zo'n erge toerist als de andere au-pairs hier. Gisteren ging er een Duitse au-pair, Mareike, met ons mee en ze zei dat ze nu (vanaf september!) ongeveer zeven keer in Londen was geweest. Wat!? (Ze was trouwens stomverbaasd dat ik nog niet naar Madame Tussauds was geweest als ik dan heel veel van Londen wél al heb gezien. Eh, tja...)
Gaby en ik zijn iedere week in de prachtige stad te vinden! Ik geloof niet dat één van jullie niet iedere week zou gaan als jullie hier waren haha! ;)

De kleine foto's en de eerste foto zijn gemaakt door mijn maatje hier, Gaby. Gaby is het rechtse meisje op de foto met ons drieën :) (die foto is trouwens gemaakt door een meneer haha)





























Je kunt het niet zo duidelijk zien maar hij had een oogklepjes-zonnebril op. Hij leek een beetje op een vlieg maar eigenlijk vond ik het wel cool.

7 comments:

  1. thanks so much :)
    like your outfits!!

    ReplyDelete
  2. I don't understand what you're writing, but your photographs are very nice!

    ReplyDelete
  3. i can never get enough leopard! love your coat

    xxx

    ReplyDelete
  4. Ja die bril ken ik! Lady gaga heeft die ook een keer opgehad haha

    ReplyDelete