2011/03/17

UrbanOutfitters

Op 1 maart kreeg ik al een verjaardagscadeautje van UrbanOutfitters: een kortingscode!
Ik krijg 20 procent korting als ik deze maand iets bestel... Dan hoef ik dus de ponden niet om te reken naar euro's! (dat is ongeveer de koers met 20 procent er af)

Mijn oog viel op deze dingetjes. Wat zeggen jullie ervan?
Ik moet zelf zeggen dat ik eigenlijk ongeveer de helft zelf al kan afstrepen. De tasjes vind ik te duur, de (zonne)brillen heb ik niet nodig en het haarbandje kan ik ook wegstrepen.

Schoentjes: 32 pond, rood tasje (is er ook in het zwart): 48 pond, kettinkje: 10 pond, tas: 48 pond, zonnebril: 16 pond, vest: 45 pond, bril (zou hem eigenlijk als echte bril willen gebruiken...): 14 pond, armbandje: 6 pond, haarband met bloemen: 12 pond.

















































O en ik zit er weer aan te denken om een webshopje te beginnen. Ik maak af en toe zelf sieraden en de kringlopen hier zijn zooo goed! Ik vind het eigenlijk altijd oneerlijk om gewoon kleren te kopen en die te verkopen met winst. Ik bedoel, ik vind eigenlijk dat je er iets mee gedaan moet hebben als je het met winst wilt verkopen en niet dat het gewoon is gekocht. Maar aan de meeste kledingstukken hier hoef eigenlijk niks gedaan te worden! Misschien af en toe wat smaller maken bij de schouders of een broek omtoveren tot een short of zoiets...
Het lijkt me dan wel fijn om wat geld te geven aan een goed doel. Ik ben eigenlijk niet zo'n goede doelenmens maar ik kan me wel heel schuldig voelen over zoiets. (Hoewel een kledingstuk natuurlijk even duur blijft en ze er gewoon even veel geld voor krijgen als wanneer ik het níet zou verkopen. En ik zou natuurlijk juist meer kopen in de winkel als ik kleren zou verkopen. Hmm...)
Wederom: Wat vinden jullie ervan? ;)

PS Als jullie het je afvragen: mijn verjaardag is op 20 maart, aanstaande zondag dus. Maar het wordt een gekke verjaardag omdat ik hier in Engeland zit en niet bij mijn vrienden en familie in Nederland.

5 comments:

  1. linksboven is het leukst!

    Ik koop sowieso geen vintage via internet, dus van mij hoeft het niet :P

    ReplyDelete
  2. oh dat is wel een leuk idee! ik wilde dat misschien ook doen, tweedehands dingen vermaken en verkopen. maar ik zet dat soort dingen niet door en ik zou dan eigenlijk een iets bekendere blog moeten hebben denk ik, en dan moet ik voor publiciteit zorgen en random op blogs reageren die ik niet leuk vind.. en dat brengt me naar jouw vorige post waarin je het grote bloggers fenomeen benoemt. ik vind het af en toe geweldig om naar de grote blogs te kijken, maar op de een of andere manier vind ik het zo eng. ik kan niet benoemen waarom. ik vind de hele mode wereld heel eng, maar aan de andere kant kan ik ook niet zonder. haha, een soort haat-liefde verhouding! en toch wil ik misschien een mode opleiding doen. mmm gek zeg.
    en oooh op 20 maart heb ik kunstbende voorronde! misschien brengt het wel geluk dat jij jarig bent dan haha. alvast gefeliciteerd dan!
    en ik was gegaan voor de groen bruine tas, maar de meest rechter schoen op de bovenste rij is ook wel heel mooi!
    (sorry voor deze lange comment)
    liefs.

    ReplyDelete
  3. volgens mij heb ik dat vest! was vrij duur (85 euro) maar ben er wel heeeel blij mee. maar met het oog op de lente nu zou ik hem niet zo snel meer kopen. lastig!

    ReplyDelete
  4. huh ken toch nie? er staat geen veld erbij met vul je geboortedatum in? hoedan?

    ReplyDelete
  5. da ken wel ;)
    Ze gaven me een code via de mail (ik ben geabonneerd op de nieuwsletter)

    ReplyDelete