2011/03/28

weg

Hoi!
Jullie vragen je vast af waar ik gebleven was. Waarschijnlijk niet, maar ik doe gewoon alsof.
Twee vriendinnen zijn op bezoek geweest, dus ik had geen tijd voor jullie haha.
Komende week gaat ook druk worden, en dus rustig hier, want ik ga in het weekend naar huis om een decentrale selectietoets te maken voor journalistiek Utrecht. Echt enórm spannend, maar ik ga er het beste van maken.

Voordat mijn vriendinnen kwamen was ik bezig met een gifje. Die kunnen jullie dus nog van me verwachten, en eigenlijk moet ik nog veel meer plaatsen. Een tag en mijn antwoorden op de q&a van zo'n twee maanden geleden hahaha. Daarbij komt dat ik mijn kamertje nodig een grondige opruimbeurt nodig heeft en dat ik nog heel veel was op moet vouwen van het gezin en dat ik het nieuws van de afgelopen paar maanden eventjes goed op een rijtje moet zetten voor mezelf (ivm de decentrale).

Nouja, jullie zien het vanzelf!

Liefs, Jantine


ps Ik luister nu naar The Bees

1 comment:

  1. Leuk dat je vriendinnen langs zijn geweest :), en spannend die toets! Wens je alvast succes!

    ReplyDelete