2011/03/07

zon

Eigenlijk is dit geen echte outfitpost. Het is gewoon een post met foto's op de plaats waar ik outfitfoto's maak. Maar ik wilde jullie toch de foto's laten zien omdat ik ze leuk vind ennn ik heb mijn nieuwe jasje aan!
Vandaag was de eerste dag dat ik hem aanhad, eindelijk kan het!

De onderste zonnebril staat beter bij het jasje hè? (nouja, die andere staat ook gewoon helemaal níet. daar kwam ik pas achter toen ik de 'dichterbij-foto's' had gemaakt haha) Maar ik wilde de bovenste toch eventjes laten zien want hij is nieuw, van Primark.
Waarschijnlijk staat een andere zonnebril van mij het allerleukst bij dit jasje: het model van de bloemetjes-zonnebril maar dan in het bruin. Ik dacht dat hij nog in Nederland was maar ik heb hem net toch hier gevonden! O en het modelletje dat ik als het goed is dit weekend of de week er op ga kopen zou er ook heel leuk bij staan.


10 comments:

  1. wauwwwwww je jas en zonnebrillen zijn echt geweldig :D

    ReplyDelete
  2. hele mooie jas en je zonnebrillen zijn leuk! ;D

    ReplyDelete
  3. Je zonnebrillen zijn leuk :D Net als je jas!

    ReplyDelete
  4. I google translated this ;)
    Gorgeous coat! :)

    ReplyDelete
  5. superleuke jas! is die van topshop? :)

    ReplyDelete
  6. Hee, leuke jas en zonnebrillen!
    waar is die tweede bril van als ik vragen mag? Ik zoek al heel lang naar zo'n model met donkere glazen :) Ik zou blij zijn als je antwoord kan geven op mijn vraag!

    x.

    ReplyDelete
  7. OH MY GOD. die jas is perfect!!!!!!!!!! (hihi excuses voor mijn ongepaste gebruik van uitroeptekens maar zo voelt het gewoon!)

    ben benieuwd naar je lijstje :D

    het nieuwe album is echt echt echt zo heerlijk <3
    neee daar was ik niet bij :C had het wel overwogen maar kende ze toen nog niet zo goed. maar ja ze komen binnenkort in tivoli, hoop dat ik daarheen kan!

    voor artez mode was ik afgewezen, maar ik denk dat ik dat al wel verteld had? 25 en 26 maart is artez grafisch, dat ga ik toch ook maar proberen als ik de opdracht af krijg. en 6 april den haag :) spannend. nu nog wdka en amfi aanmelden en dan is het afwachten geblazen :)

    ik ga hopelijk zoals elk jaar weer naar pukkelpop, en misschien ook sziget! en jij?
    oh tof hihi! dan ben ik benieuwd naar dat marktje.
    ja ik heb vanalles uitgeprint, adressen en alles. nog niet bepaald wat we wanneer gaan doen, maar er staan genoeg dingen in mn papieren :D
    xxxx

    ReplyDelete
  8. Aah die jas is echt zoooo mooooooi!
    jaloers jaloers, hij staat je ook echt prachtig. en ik wil even zeggen dat ik die bloemetjes zonnebril hier juist erg cool bij vind!
    xx

    ReplyDelete
  9. I totally love that look! u rock!

    ReplyDelete