2011/04/03

Ik ben weer in Engeland en luister naar The Doors.
Jullie hebben vast al gezien dat ik bezig ben geweest met de lay-out.
Ik ben niet echt tevreden maar morgen is weer een nieuwe dag.
Ik ben heel moe van mijn weekend (het was wel echt heel leuk, hoewel de toets erg lastig was...) dus ik ga slapen, welterusten!

Edit: natuurlijk kan ik niet stoppen tot ik het mooi vind, wat vinden jullie er van? Ik zit eigenlijk nog te twijfelen tussen de huidige header en deze.

Nog een edit: ik heb er ook een gescheurde achtergrond bij gedaan. Ik ben bang dat het er bij jullie misschien heel gek uitziet omdat ik alles zelf in elkaar heb 'geknutseld'. Zo hoort het er uit te zien.
Ik vind het eigenlijk een beetje druk maar ik vind het leuk dat het me gelukt is na heel wat meetwerk.

De allerlaatste toevoeging: zoals je ziet zijn de letters niet wit maar zwart nu. Meningen?

O, ik heb trouwens bedacht dat ik misschien wel in het Engels ga schrijven.
En nu ga ik echt slapen, dag!

1 comment:

  1. leuke layout! ik vind de andere header (onder het linkje) het leukst denk ik..

    ReplyDelete