2011/04/04

Meningen graag want ik kan niet kiezen. Klik op het plaatje voor een grotere versie.

10 comments:

  1. heel origineel ga ik ook voor linksonder :)

    ReplyDelete
  2. ik vind die linksboven juist leuk :)

    ReplyDelete
  3. wauwie ziet er mooi uit! ik zeg linksboven of rechtsonder! of linksonder als de stipjes in not a doll net zo groot zijn als de achtergrondstipjes. maar echt superleuk! liefs

    ReplyDelete
  4. Linksboven! Zoals je m nu hebt. Ik vind het echt leuk eruit zien!
    En ik vroeg me nog af of je 'af' of 'aan' foto hebt van dat jurkje met die fel-roze-gebloemde stof die je voor je oppaskindje maakte? Ik ben heel benieuwd namelijk, wilde het zelf ook gaan proberen :D

    ReplyDelete
  5. Ah leuk, ik zou denk ik met die streep onder not a doll doen, die heeft naar mijn idee het meest evenwicht?

    je haren zijn trouwens echt heeeel erg mooi zo!
    Wat punten knippen al niet kan doen he;)

    ReplyDelete
  6. Linksonder vind ik persoonlijk ook het beste. Maar het is dan ook een steengoede idee van je om je layout zo te doen!

    ReplyDelete