2011/04/05

outfit

Ik heb nog niet helemaal besloten maar ik denk dat ik deze header zelf het leukste vind. Omdat de achtergrond ook al zo druk is vind ik linksonder te druk, maar toch bedankt voor jullie reactie hihi. En ik vind het leuk dat het lijkt alsof het papier er op ligt, en alsof de letters uit het papier zijn geknipt.

Ik heb het trouwens helemaal zelf gemaakt, ik heb een stofje gebruikt en ben gaan knippen en scannen. En een papiertje gescheurd. En toen lekker photoshoppen. :)
Ik hou van photoshop. Gebruiken jullie eigenlijk ook photoshop? Ik gebruikte eerst Toycamera Analogcamera voor het bewerken van mijn foto's, maar ik vind het nu veel leuker om dat in photoshop te doen.

Velen van jullie vroegen zich trouwens af wat ik gebruik om gifjes te maken. Ik gebruik het programma Animation Shop. Als je het gebruiktt moet je wel altijd eventjes aan me denken hè. ;)

En dan het outfitje van vandaag. Mijn hoofd wilde niet echt gezellig doen (hooikoorts, vandaar ook de zonnebril) dus ik trok een gezellig shirtje aan.
En eindelijk was het zo ver: ik ging naar de kapper. Ik moest al een tijdje voordat ik ging maar dat kwam er telkens niet van. Ik besloot hier in Engeland te gaan maar toen bleek dat heel duur te zijn. Dus ik ben lekker in Nederland naar de kapper geweest. Er is best een flink stuk af en ik vind het heerlijk. Het was veel te lang (mijn haar groeit heel snel geloof ik) en ik had dode punten.



4 comments:

  1. je header is echt heel leuk en je haar is mooi zo :)

    ReplyDelete
  2. Nu je het zegt zie ik pas dat je header zo met een papier is enzo. Heel leuk! (:
    Ik ben ontzettend slecht met computers en zocht net op google het programma Toycamera Analogcamera. Kan je dit gratis downloaden of wat? ... haha ;p

    ReplyDelete
  3. mooi! ik vind je haar nog steeds mooi lang hoor!

    ReplyDelete
  4. Je haren zijn heeel mooi zo! Altijd toen ik bij mijn lange haren de punten eraf liet knippen was ik zo verbaasd over hoe fijn het aanvoelt als die dooie zooi eraf is
    xx

    ReplyDelete