2011/04/06

outfit

Ik weet niet zo goed of hij blog-waardig is maar ik hem hem toch geplaatst.
Want het outfitje zelf vond ik leuk in de spiegel, maar op één of andere manier lukte het niet goed om hem leuk op de foto te krijgen. Een beetje... plomperig? Achja.
De top heb ik trouwens gisteren bij de charity-shop gekocht, fantastisch vind ik hem. Een lekker kleurtje, een fijne stof en hij zit ook helemaal goed.

Ik ben moe de laatste tijd en dat wil ik niet dus ik ga weer lekker vroeg slapen. Ik baal ook echt een beetje van mezelf want ik moet nog heel veel mensen een mailtje terugsturen maar dat stel ik steeds uit. Stomme ik.

6 comments:

  1. Leuk kleurtje heeft die top!

    ReplyDelete
  2. Oeh, in Engeland hebben ze klaarblijkelijk ook mooi weer! Ik vind het een blogwaardige outfit, ik houd van roze, blazers en bolletjespanty!!

    White Lies was ongelooflijk goed, dankje! Ik wou dat ik de tijd kon terug draaien en weer terug draaien hih!

    ReplyDelete
  3. Je nieuwe lay out is leuk :D
    En de kleur van je shirt ook (:

    ReplyDelete