2011/04/08

outfit

De foto's zijn een beetje mislukt door de grote hoeveelheid zon.
Je zult altijd zien dat er zoiets gebeurt als er veel leuke foto's bij lijken te zitten.
Maar ach.

Het rokje heb ik gisteravond snel in elkaar geflanst. Ik moest en zou hem per sé aan vandaag. Waarom weet ik niet. Ik weet ook niet waarom ik niet eerder een rokje als deze heb gemaakt (nee kopen, dat zou ik nooit gedaan hebben want ik weet dat het makkelijk zelf te maken is en dat is goedkoper haha) want hij is heel fijn.
En ik heb mijn nieuwe, in Nederland gekochte lippenstift op, ik ben er heel blij mee. Het zijn er eigenlijk twee maar je ziet het hier toch niet goed dus ik zal er niet (nog) verder over uitwijden.

Ik dacht eindelijk mijn tandenshirtje eens goed te laten zien aan jullie, lukt het nog niet. Misschien doe ik hem morgen ook aan naar Londen. Ik heb zo veel zin in Londen want ik ben er al lang niet geweest. Voor mijn gevoel dan. Lang is anders.
Het wordt prachtig weer het weekend dus daar gaan we volop van genieten. Denk: park+wijn, van alles (we moeten nog even bedenken wat we gaan doen haha)

7 comments:

  1. Cute outfit and cool gif :-)
    xx

    ReplyDelete
  2. hihi ja in tivoli, was echt heeel tof
    superleuk rokje, wil er ook wel eens zo'n een maken. en t gifje is ook tof trouwens :)

    ReplyDelete
  3. Wat een leuke nieuwe lay out! Mooie outfit :) Liefs

    ReplyDelete
  4. wat wiebelt je rokje leuk! mooi outfit :)

    ReplyDelete