2011/04/06

saturday in the park

Ik ben vrolijk.
Ik heb net anderhalf uur in de zon gezeten. Lekker boekje gelezen, beetje getekend.

Dit liedje is leuk: Saturday in the park van Chicago


En dit is ook best wel geweldig.
Citaat uit mijn boek (McCartney, by Christopher Sandford): "The next six months or so of Lennon's life were a tailspin of fear, anguish, acid trips and matrital disintegration. Some of these ingredients went into his masterpiece I Am The Walrus, recorded on 5-6 September [1967 geloof ik], which turned out about equal parts Lewis Carroll and LSD.
Volgens mij waren die goede jongens constant stoned. Dat is toch raar eigenlijk?


En tot slot nog dit liedje, gewoon omdat hij leuk is.

2 comments:

  1. hoi ik kom even zeggen dat je naar goede muziek luistert :-) en I am the walrus is echt een geweldige plaat! vind het alleen zo jammer dat the beatles ook wat commerciëler werden in die tijd :(

    ReplyDelete
  2. je lay-out is echt heel leuk zo :D

    ReplyDelete