2011/05/17

de del

My damn laptop is broken so I can't do more on it than just send emails. I'm in the library right now and although the computers here are crap (hate the keyboard) I'm really happy I can use a one here. I'm busy making an on line portfolio and I still have to post many photographs on my au-pair blog and on this blog and I wouldn't be bothered to watch a good movie or maybe two.

So I don't know when I'll see you again, but your lives will go on, with or without me. If you really miss me you can send me a letter, just ask my adress in a comment (I can read my email in the library).
Just kiddin' peeps.

Last sunday I actually wanted to go to London, to go to Bricklane and the National Portrait Gallery. I've been at the NPG before, I loved it and I really recommend it to all of you. It's free by the way, just like all the museums in London.
But what I wanted to tell you: I didn't go, I didn't really have much energy so when I was walking to the bus stop I decided to stay home. I went to the park and made some photographs.

6 comments:

  1. wat mooi! je ziet er heel brits uit zo haha. gefeliciteerd trouwens met je decentrale selectie!

    ReplyDelete
  2. hihi zo cute ben je. mooie foto's :)

    ReplyDelete
  3. Heel leuke outfit! Ook zonder de cardigan ;). En ik ben zo jaloers dat je au-pair bent in het mooie Engeland! Als ik klaar ben met mijn studies ga ik hetzelfde doen denk ik, maar dan in Frankrijk.

    ReplyDelete
  4. Maakt niet uit hoor! Ik ben allang blij dat je zo'n lief berichtje stuurt:)
    Nee ik heb nog geen gezin, maar het is nog vroeg. Ik hoop pas in september weg te gaan dus dat duurt nog wel even. Bovendien moet ik ook eerst nog even de examens overleven;)
    Ik zit bij Travel Active en Smart Aupairs. Ik wil het liefst in Londen zitten maar in zo'n plaatsje zoals waar jij zit lijkt me eigenlijk ook geen probleem als dat de reistijden zijn. En ik heb even gekeken op je andere blog en ik kreeg echt zo'n leuk gevoel daardoor. Volgens mij heb je het daar echt heel erg leuk!

    Oke, beetje lang berichtje maar ik vind het heel erg lief dat ze je zo leuk reageerde:) Ik vind trouwens dat je een schitterende kleur rood aan hebt! Staat je heel mooi! Haha en over die musea, volgens mij ga ik die echt heel veel bezoeken als ik daar ben. Ben je al in Tate Modern geweest?

    xxx

    ReplyDelete