2011/06/10

eerste hulp bij spijkerbroeken

Jullie hadden misschien al door dat ik geen lange broekenmeisje ben, het is dan ook al jaren geleden dat ik een spijkerbroek kocht.
Daarom was het ook best wel bizar dat ik zondag met drie spijkerbroeken thuiskwam!

Ik vond er eentje bij Bershka. 'Baggy fit', stond er op. Dit betekende dus dat hij een hoge taille kon hebben en kort was, perfect voor mij.
Hij was 30 pond en ik kocht hem.

Bij Topshop viel mijn oog op iets dat ik moest en zou hebben: een broek met bloemetjes. Schattige, perfecte bloemetjes. Het is een 7/8 broek, wat voor mij ook wel goed uitkomt.
Hoewel hij 50 pond was: ik kocht hem.

Ook vond ik bij Topshop een spijkershortje dat ik helemaal leuk vond. Hij had een lichte kleur (en ik wilde nog een spijkershortje met een lichte kleur) en een 'rondjesrandje'!
Ik kon hem niet laten liggen en voor 30 pond kocht ik hem.

Allemaal leuk en aardig zul je denken, maar hoewel ik de broeken leuk vind: ik ben écht geen broekenmeisje dus twee lange spijkerbroeken is sowieso te veel. Ze staan me eigenlijk gewoon niet goed. Bovendien is het een soort van aanslag op mijn bankrekening geweest waardoor ik overweeg om de shorts na te maken met een broekje van tien pond en een avondje werk.
Maar aan de andere kant denk ik ach hé, wees eens niet zo zeikerig.

Ik ben een beetje de weg kwijt, wat vinden jullie ervan?
Zodat we weten waarover we spreken (leuk zijn ze hè!):



























ps Ik ga weer in het Nederlands beginnen want in het Engels had ik zoiets als dit niet geschreven. Bovendien aas ik niet op het hebben van zo veel mogelijk (internationale) volgers maar vind ik het gewoon leuk om te bloggen en om oprechte reacties te krijgen en niet van die poepreacties van mensen die wél zieltjes willen winnen.

13 comments:

  1. Ik vind ze allebei leuk :) dus ik zou zeggen: houden. Maar misschien is dat shortje wel een makkelijk DIY inderdaad.

    Ik kon me beter uiten in het Nederlands, en dat was ook precies de reden dat ik alleen maar met mijn Nederlandse blog verder ging!

    ReplyDelete
  2. Die met bloemetjes is wel heel schattig alleen ik vind de kleur niet zo heel mooi :(

    ReplyDelete
  3. Ze zijn leuk!

    Loves,
    Rowan

    www.redreidinghood.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. ik vind ze beide heel leuk! maar als je twijfelt kan je het beste één broek terug doen, ik doe dat ook best vaak ;p.

    over de vriendin in londen: ze zit er geloof ik nog 3 maanden, ze gaat denk ik eind augustus weg. het lijkt mij persoonlijk ook wel apart als ik eerlijk ben. zo constant in het huis van iemand anders waar toch weer andere regels gelden. hoorde ook wat verhaaltjes van een vriendin van haar over b.v. het eten, alles wordt veel vetter gebakken en dat gaat toch wel vervelen en is niet altijd even lekker. maar nee zeggen is ook weer raar ofzo? je moet je constant aanpassen en zoals je zelf al zei, je kan niet echt je eigen ding doen.

    anyway, ik heb helaas niet heel veel kunnen zien van londen (...), maar wat ik wel echt super vond maar wat je misschien al kent is camden market. al die kraampjes met sieraden en leren boekjes en shirtjes en en en! er was zó veel en alles was zo mooi! ik heb er een zilveren armband, dromenvanger & schaartjes hanger voor aan een ketting gekocht. en ik wilde nog veel meer kopen maar dat werd iets te duur hihi. dus als je daar nog niet bent geweest, gááán! ik kan er uren rond slenteren. verder weet ik niet echt iets? als je zin hebt om te winkelen maar het regent, kan je het beste naar westfields gaan, dat winkelcentrum is enorm! kan je je ook wel een paar uur vermaken. x x x

    ReplyDelete
  5. woow wat een lang bericht, oeps! haha.

    ReplyDelete
  6. je moet dragen waar jij je fijn in voelt!

    ReplyDelete
  7. wat een schattige broek die lange!
    ik zou ze houden hoor:)
    xx

    ReplyDelete
  8. oh die ene broek met bloemetjes vind ik echt iets voor u haha, zo'n beetje flower power, i like! En dat shortje is ook echt geweldig, oh ik wou dat ik dat ook durfde dragen ^^
    Ik zou ze beide houden ! tenzij je heel arm bent ;-)

    ReplyDelete
  9. omdat ik 5 min geleden nog in mijn kast aan het rommelen was en ik zo'n leuke jeans vintage short ding heb maar ik voel me daar veel te ongemakkelijk in en dan trek ik dat hele tijd naar beneden en dan ziet het er nog stommer uit haha :D eerst nog wat toertjes lopen voor ik het draag!

    en ja gwn beide houden ;) ik wil best een outfitfoto zien met die bloemenprint jeans !

    ReplyDelete
  10. hehe mij ook niet! Daarom draag ik nooit broeken..
    maaarrrrr misschien moet je een foto uploaden en dan kunnen wij allemaal eerlijk zeggen van 'DOEN!' of 'NEE VERBANDEN DIE BROEK'
    en dan moet je nooit meer twijfelen ^^

    ReplyDelete
  11. aah dat geeft niet, jammer dat blogspot zo geen mailfunctie ding heeft ^^
    en haha dankjewel ^^ ik studeer grafisch ontwerp, nu mijn derde jaar.. overmorgen heb ik jury mmmh
    maar ik ga (hopelijk) overschakelen naar textielontwerp en daar een master inhalen, daarvoor heb ik binnen 2 weken 'ingangsexamen'
    beetje stressen dus !

    ReplyDelete
  12. altijd tijd voor iets nieuws :)

    ReplyDelete
  13. (hulde aan de onderste regeltjes van jouw bericht)


    (1 van de redenen om niet in het Engels te schrijven:

    Hee darling I like your blog, wanna follow? Then I follow youuuu <3)

    ReplyDelete