2011/06/12

tienduizend

De dag is daar, dat ik meer dan tienduizend foto's heb genomen met mijn camera.
Pfoe, dat is echt wel veel en ik heb er een half jaar over gedaan.

Anyway, hier wat analoge foto's.
Ik was ze geloof ik vergeten te plaatsen of zoiets.
Later meerrrr!



























ps ik heb gezocht op mijn blog en ik kwam deze foto's niet zo gauw tegen (behalve de rode telefooncel-foto). als ik ze toch al heb geplaatst, meld je dat dan even? ik ben af en toe nogal een sukkel namelijk zodat dat zomaar kan gebeuren.

16 comments:

  1. mooie dingen heb je weer gepost! volgens mij heb ik die met dat paadje ook al eens gezien?
    en die post over spijkerbroeken is leeeuk hihi, maar ik wil aanfoto's voor ik je durf te helpen!

    ReplyDelete
  2. oooh wat een mooie foto's dit! Heerlijk om te zien :)

    ReplyDelete
  3. Wow 10.000 foto's in een halfjaar! Haha respect. En mooie foto's, hoewel ze op mijn pc wel een beetje doffig lijken.

    ReplyDelete
  4. Héél erg leuke foto's! Nummer 3 en 4 zijn mijn favorieten!

    ReplyDelete
  5. haha, wat leuk om te horen dat ik kunstacademie ben. Ik moet trouwens vrijdag mijn portfolio laten zien.. foutje. En ik ga voor de richting Beeldende kunst en vormgeving :) Ik ga alleen nu voor de vooropleiding en nog niet gelijk de 4-jarige opleiding (ik vind mezelf te jong)
    wat ga jij voor opleiding doen?

    x

    ReplyDelete
  6. Wat een leuke foto's! Ik fotografeer ook het liefst anoloog. Mijn bureau is trouwens inderdaad altijd een rommeltje. Maar ik ruim hem dan weer op, en dan ontstaat er weer een nieuw rommeltje. Maar ik ga niet naar Berlijn, maar ben er onlangs geweest met school! Woon je trouwens nog steeds in Engeland? Groetjes Lotte

    ReplyDelete
  7. Supermooie foto's zeg! Echt heel gaaf!

    ReplyDelete
  8. Ik zit volgend jaar in mijn examenjaar! En ik ben dit jaar bijna klaar... dus here I come! Daarna wil ik nog een jaartje geschiedenis gaan studeren, en vervolgens wil ik naar de Belgische kunstacademie.

    Hoe lang ben je nou in totaal in Engeland gebleven? Mij lijkt het ook best moeilijk, zo lang weg van huis. Waren de kinderen des huizes wel een beetje verdraagbaar? ;)

    ReplyDelete
  9. Mooie foto's! welke camera heb je eigenlijk? liefs

    ReplyDelete
  10. Aww, this is lovely,
    I love it!

    Henar ♥
    ...OH MY VOGUE!

    ReplyDelete
  11. Fantastic!!*_*

    http://paolinasspace.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Hee Jantine, wat toevallig van die schoenen!
    ik heb voor die bruine schoenen van de h&m gewoon maat 37 (die maat heb ik altijd) en die zitten echt precies goed om mijn voet. Voor die zwarte laarsjes heb ik ook gewoon maat 37 besteld en die zitten ook heel goed. Ookal vind ik de zool wat hard dus draag ik ze met zooltjes en dat zit ook prima!

    x

    ReplyDelete
  13. ze lopen inderdaad heerlijk! :) wat een mooie foto's! die boom op de 2de foto is mooi :) x

    ReplyDelete