2011/06/18

waar ben ik

Ik heb nog best veel foto's die ik jullie kan en wil laten zien maar ik dacht dat het eens tijd was voor iets anders.
Iedere dag heb ik geprobeerd om een outfitfoto te maken maar iedere dag mislukte het. Soms had ik gewoon een bad-head-day, soms waren er bouwvakkers aan het werk en ik ben niet stoer genoeg om dan een foto te gaan maken en soms lukten de foto's gewoon echt niet.

Daarom, vandaag voor jullie: fotografie.
De foto's zijn gemaakt in Colchester, waar ik vorige week ben geweest.

9 comments:

  1. Leuke ringetjes! En hele mooie foto's ja!

    ReplyDelete
  2. Dankje :) Ja ik bedoelde je analoge! Opnieuw mooie foto's, en die papegaaienring is echt lief ;) Liefs

    ReplyDelete
  3. Hihi, leuke foto's! En seg, waar komt die papegaaienring vandaan? Super!

    ReplyDelete
  4. dankjewel :)
    haha ja inderdaad, heb nog steeds niet gekozen!
    liefs

    ReplyDelete
  5. Mooie foto's! Leuke en speciale effecten! Met spiegelreflexcamera's kan je blijven kikken eh. Heb ik ook gemerkt! =)

    ReplyDelete