2011/07/06

haar

Ik weet niet of het aan mijn haar ligt of aan mij maar ik ben zo slecht in het leuk doen van mijn haar. Ik besteed er ook nooit zo veel aandacht aan (meestal eigenlijk geen): ik kan het niet en heb er nooit tijd voor.

Maar toen....
Het begon op een doodgewone zaterdag, ik liep naar de bushalte. Er stonden een aantal oude mensen te wachten, net als altijd. Maar dit keer zat er een dame bij die haar haar zo mooi had opgestoken, ik kon niet ophouden ernaar te kijken: voor mij was het één groot raadsel hoe ze het had gedaan.
Een aantal weken later zag ik dezelfde hairdo voorbijflitsen in Londen. 'Ik moet dat toch ook kunnen!', dacht ik.
Ik dacht dat ik de oplossing had gevonden: een roly-poly ding. Ik kocht er eentje en was er zeker van dat het me zou gaan lukken. Maar het tegendeel was het geval en het werd me weer duidelijk dat ik gewoon heel slecht ben met haar.

Maar toen, toen ik de moed bijna had opgegeven, toen spotte ik dit filmpje, van de geweldige Ivania van Love Aesthetics. Ik sprong een gaatje in de lucht en ben het meteen zelf gaan proberen.
Het lukt nog niet bepaald hoe het eigenlijk zou moeten lukken (ik geef de schuld aan mijn haar) maar ik vind het toch wel leuk. Ik kan het doen terwijl ik loop, dus als ik de kindjes ophaal.

Wat vinden jullie ervan?

8 comments:

  1. wauw zo mooi gelukt! je haar lijkt zo bruin opeens of heb je het geverfd?
    ik heb hetzelfde probleem met mijn haar, ik kan daar nooit iets mooi van maken, maar i blame it on my hair, dat gwn te dun is :p

    ReplyDelete
  2. heeel mooi :) vind t wel leuk dat het bij jou wat rommeliger is

    ReplyDelete
  3. Ik vind het echt heeel mooi, wauw!

    ReplyDelete
  4. Moooi zeg! en wat een geniaal shirtje heb je aan haha!

    ReplyDelete
  5. Ik vind je haar heel mooi gedaan!

    ReplyDelete