2011/07/16

hallo!

Hallo allemaal,
Misschien verwachten jullie dat ik niet heelhuids thuis aangekomen ben maar dat ben ik wel. Ik ben weer helemaal gewend hier en heb van mijn weekje genoten.

Zondag kreeg ik een heeel warm welkom door vrienden en familie.
Maandag en woensdag heb ik lekker niks gedaan en de rest van de dagen heb ik leuke dingen gedaan met vriendinnen. (We hebben gewaterskied, hoe vet is dat!)
De week is extra leuk omdat ik woensdag een leuke kamer heb gekregen in Utrecht! Het was de eerste avond dat ik ging hospiteren dus ik had het niet verwacht.
En ik heb een brief gehad die het officieel maakte dat ik journalistiek kan gaan doen volgend jaar. Dat was natuurlijk al zeker omdat ik de selectietoets goed had gemaakt maar toch was het een bevestiging.

Wat bloggen betreft ben ik niet zo actief geweest en dat zal de komende tijd ook wel zo blijven denk ik. Ik ga binnenkort op vakantie naar Thailand (!) en verder doe ik graag leuke dingen met leuke mensen en het is verstandig als ik de rest van de tijd rust, want rusten/slapen schiet er een beetje bij in.

Liefs Jantine

4 comments:

  1. aaah wat leuk! laat je gauw een foto van je kamertje zien? en heeel veel plezier in thailand en met alles :)

    ReplyDelete
  2. Oh wat een goed nieuws allemaal! En Thailand.. pff dat was echt mijn mooiste vakantie ooit, Thailand is geweldig!! Heel veel plezier daar.

    ReplyDelete
  3. Welkom thuis! LEuk dat je op kamers gaat en journalistiek kunt gaan studeren.
    Oook hartstikke graaf dat je naar Thailand gaat. Veel plezier daar!

    ReplyDelete
  4. aah succes met alles
    ik ben jaloers op de trip naar thailand! probeer daar toch maar foto's te maken ^^

    ReplyDelete