2011/07/03

Jantine denk je er aan om vandaag deze schoenen te bestellen?

Deze post heb ik twee weken geleden gepreset zodat ik niet vergeet te bestellen hahaha!

Edit: ze zijn van nelly.com trouwens :)
En ik ben vandaag naar Chelmsford geweest (mijn stadje) en rara, ik heb nieuwe schoenen gekocht! Ze zien er ongeveer zo uit maar waren veeel goedkoper: klik!

Het klinkt trouwens ook een beetje gek dat ik ze niet meteen heb gekocht, maar ze worden verzonden naar Nederland en daar ben ik over een week!!

7 comments:

  1. Slim 8) Ik heb zoiets als de rechtse maar dan lager en het zijn mijn lievelingschoenen, ik denk dat ik nog maar een paar moet kopen (:

    ReplyDelete
  2. haha hoe handig! Ik vind die laarsjes echt superleuk.

    ReplyDelete
  3. Haha! Ze zijn alle twee super trouwens (:

    ReplyDelete
  4. aah superleuk, vooral die rechtse! Die bestel ik mss zelf ook nog mmmmh

    ReplyDelete
  5. Ik vind ze beide harstikke leuk :)
    Volgen?

    ReplyDelete