2011/07/02

potverdikkie

Oké, laat ik beginnen met een klaagzang. (je moet het echt zingen, ik heb het niet voor niks (min of meer) laten rijmen)

Geen internet voor een paar dagen,
Daar kun je Jantine niet blij mee maken.
Ook is sinds gisteren haar voet bont en blauw,
En ligt ze nu in bed terwijl ze naar Londen gaan zou.
Dat is allemaal best wel shit,
Daarom heeft ze nu nergens zin in en is ze niet zo fit.

(Je kunt je voorstellen dat mijn Sinterklaasgedichten altijd een ramp zijn. Misschien ligt het aan het feit dat ik ook die in twee minuten maak.)

Ik ga over een week weer naar Nederland, ik heb niet het gevoel dat ik hier een half jaar ben geweest. Het is echt heel raar.

4 comments:

  1. ahw het geeft niet! heel erg veel beterschap! ik moet denk ik hetzelfde doen als vorige keer: de 'returns' dingen die van shoots komen omschrijven op een blaadje, in een zak stoppen, en een label erop doen waar het heen gestuurd moet worden :P het is niet heel moeilijk werk, en ook niet heel fabulous, maar ik ben wel heel de dag omringd door mooie kleding en mag ernaar kijken en ze terugsturen :P
    ik heb toevallig een kaartje gevonden van de buurt: http://www.festival.org/Images/Woolwich-map2011.pdf
    ik zit in de royal arsenal wijk :) (wel ver uit het centrum volgens mij, want er loopt hier geen tube meer, gelukkig wel de DLR :) )
    Ik ga denk ik vandaag naar Camden, kan ik dan vinden denk je? :)

    xxxxx

    ReplyDelete
  2. ja ik heb zo'n oyster abonnement voor zone 1-4 dus kan eigenlijk overal heen :) ben gister met de bus geweest naar een argos ofzo om spullen voor mn kamer te halen met mn roommate :) en dankje! ik zal even kijken of er hier een bus is die die kant op rijdt :) en als ik bij liverpoolstreetstation kom ga ik zeker zo'n map halen! :)
    xxx

    ReplyDelete
  3. ah balen dat je niet naar londen kon. Ga je er wel nog heen voordat je terug komt? wel lekker dat je hier dan ook nog vakantie hebt. als je een keer iets leuks wilt doen moet je het zeggen, lijkt me leuk om je een keer te ontmoeten!

    ReplyDelete
  4. Veel beterschap en niet treuren: je hebt een superleuke blog, mooi portfolio en je bent dit jaar al veel meer dan ik kan wensen naar Londen gegaan :) liefs

    ReplyDelete