2011/08/14

---

Heeeeya!
Nounou, wat een drukte. Ik was van plan de foto's van Thailand uit te zoeken en bewerken en heeel veel muziek te gaan luisteren (ik ga naar Pukkelpop! wie nog meer?) maar mama besloot dat ik mijn vrije daagjes besteedde aan het opruimen en uitzoeken van mijn spullen en geloof me, dat zijn er niet weinig. Het is wel fijn dat ik alles nu uit heb gezocht, er gaan geloof ik drie of vier vuilniszakken met spullen weg.
Gisteren hebben mijn ouders en ik (ik een klein beetje) geklust in mijn kamertje. De muren+plafond zijn geverfd, er ligt een nieuwe vloer in (dramatisch dat zeil leggen, ik raad niemand aan om het zelf te doen!), ik heb mooie nieuwe rolgordijntjes en er staan al een bed en een (nieuw) tafeltje in. Wat vinden jullie er van?

Zijn er hier trouwens nog meer mensen die naar Utrecht gaan, die er (gaan) wonen?



12 comments:

  1. Ik vind de kleur van je vloer zo mooi!
    Ik heb ook een houten vloer, helaas een lichte en niet zo'n mooi donkere..
    Ben bij de kringloop in Overijssel geweest en niet in Utrecht.
    Heb nog lang niet alles dus de rest moet ik daar maar halen..
    Bedankt voor het adres daar ga ik zeker kijken :)! I
    s dat eigenlijk een kringloop of gewoon een meubelwinkel?
    En ga je nog naar de uit? Ben benieuwd naar meer foto's als je kamer af is!

    ReplyDelete
  2. aah zo leuk om hier nog eens iets te lezen
    je kamer ziet er al leuk uit (mooie vloer!) ben benieuwd hoe die gaat worden als ie af is. wat ging je weeral studeren, journalistiek?
    en ik wacht geduldig op de thailand foto's ;)

    ReplyDelete
  3. Haha jantine, ik dacht in eerste instantie dat het een foto was van een kale hotel kamer in thailand, maaaar jou inschattend ga ik er vanuit dat het heel knus en gezellig gaat worden hoor! Wat goed van je trouwens dat je zo snel een kamer hebt kunnen vinden. kijk uit naar je volgende kamer update!
    Xx

    ReplyDelete
  4. Nouja ook wel fijn dat je nu alles hebt uitgezocht.. ziet er wel nog errrg leeg uit dus ben benieuwd wat je ervan gaat maken! Veel plezier op pkp!

    ReplyDelete
  5. wauw heel leuk! ik ga mn vloer ook maar niet zelf leggen:P ik heb vandaag ook geverfd en het ziet er al heeeel mooi uit :):)

    ReplyDelete
  6. ik ga ook naar pukkelpop! heb alles geluisterd haha :) hopelijk kom ik je er tegen! lijkt me wel grappig haha. en drop+optimel is idd superlekker hahah.

    ReplyDelete
  7. man, ik ben echt blij dat ik wat van je hoor.. hoopte al dat ook alles met jou goed was.
    ik was in mn eentje op de camping want ik had al sinds 's middags last van migraine.. 2 van mn vrienden waren in de marquee, tegenover chateau en de ander was in de dancehall bij de boiler :/
    ik heb echt nog nooit zoiets meegemaakt joh, dat uur waarin alles gebeurde en ik echt eeuwen op ze stond te wachten in paniek (tent weggewaaid etc) waren de langste minuten van mn leven zo ongeveer..
    hoe gaat het met jou en waar was jij etc? wat een ellende allemaal he :(
    liefs!

    ReplyDelete
  8. heb je het allemaal goed en wel overleeft?
    als ik de beelden zag leek het me vreselijk..

    ReplyDelete
  9. nou sterkte hoor
    kan me voorstellen dat je zoiets soms toch moet verwerken
    laten we toch al blij zijn dat je er heelhuids bent uitgeraakt :)

    ReplyDelete
  10. veilig van pukkelpop teruggekomen?

    ReplyDelete
  11. dat van pukkelpop moest verschrikkelijk zijn. ik kreeg het pas allemaal echt door toen ik thuis was van lowlands.

    Utrecht is overigens heel tof! ik woon er ook, misschien kom ik je wel n keertje tegen! (k kan me herinneren dat het Brabantse dorp waar je vandaan komt, Wanroij ofzo, toch? dicht bij mijn dorpje ligt... toeval!!)

    ReplyDelete
  12. Ahh wat erg dat je op Pukkelpop was! Lees hier in de reacties dat je er gelukkig wel heelhuids weer van terug bent gekomen..

    Maar ik ga Taal- en Cultuurstudies doen in Utrecht! En jij? :D
    Chill dat je al een kamer hebt, ik ben nog steeds zoekende..

    ReplyDelete