2011/08/31

Hoi!
Dank jullie voor de lieve berichtjes, Pukkelpop was inderdaad heel eng. Maar ik moet zeggen dat ik het wel heb kunnen afsluiten.

Het is een beetje stil hier, sorry daarvoor! Ik ben maandag begonnen met mijn opleiding journalistiek. Het is tot nu toe erg leuk maar we moeten al zo veel doen. Ik moet even alles op een rijtje zetten (school, verhuizen e.d.) en dan pas heb ik tijd (en zin) voor jullie. Weet je wat gek is? Ik heb al twee weken mijn camera niet aangeraakt. Dat voelt een beetje gek maar het komt wel weer denk ik.

Dus tot ziens en ik hoop ook dat ik binnenkort tijd heb om jullie leuke berichtjes te beantwoorden!

Liefs Jantine

7 comments:

  1. Oeii, lijkt me ook heel eng om zoiets mee te maken. Gelukkig dat je het hebt kunnen afsluiten!

    En veel plezier/succes met je nieuwe opleiding :), ik moet over een weekje weer aan de bak..!

    ReplyDelete
  2. Ja, heb ook wat enge verhalen gehoord van vrienden. Leuk dat je journalistiek doet! Veel succes :)

    ReplyDelete
  3. Ah ik heb je blog gemist!! Maar leuk dat je met je studie bent begonnen, journalistiek klinkt leuk! Heel veel succes xx

    ReplyDelete
  4. Oh wat leuk, zit jij ook bij haar in t groepje voor dat project?
    Hoe is jou klas en hoe staan de zaken ervoor met je kamertje?
    Mijn nieuwe klas is gelukkig leuk, heb al twee meiden gevonden die ik echt aardig vind:)Voel me wel opnieuw een 1e jaars doordat alles wéér nieuw is haha.

    ReplyDelete
  5. Heeey hoi!

    Hoe was je eerste week in Utrecht? Vooral wennen nog denk ik? Ah, geef jezelf de kans om lekker aan alles gewend te raken! ;)
    Al naar 'Sussies' (@ Voorstraat) geweest?? :)

    ReplyDelete
  6. Goed! Met jou ook? Hoe bevalt je studie? En je kamer? Komt er nog een update over of heb je nog geen tijd gehad om het in te richten?

    ReplyDelete
  7. Heeey!

    Ik zat net op jouw blog om te checken of je had geantwoord, haha!
    Ik wen idd toch redelijk snel, de zomervakantie lijkt alweer best lang geleden en huiswerk is weer aan de orde van de dag...
    Gelukkig dus ook de leuke kanten van het 'student-zijn', k ga donderdag heeeerlijk stappen (Tivoli) en van tevoren lekker pre-partyen :D

    Hoe bevalt Utrecht jou? Je draai al n beetje kunnen vinden? Misschien is t leuk als we nog eens meeten!

    :)

    (k plaats dit bericht bij mij zowel als bij jou)

    ReplyDelete