2011/08/08

Hoi liefste mensen,
Ik ben terug van Thailand. Het was geweldig, wat een prachtig land.
Op dit moment voel ik me raar, het lijkt alsof ik ben vergeten dat ik in Engeland ben geweest. En ik heb hoofdpijn. Gelukkig ben ik niet de enige in mijn dorp want we hebben kermis hier, wat een feest. Maar ik vind kermis stom dus mijn hoofdpijn is onverklaarbaar.

Buiten is het snertweer, ofterwijl rotweer, maar ik draag het allerkorste broekje dat ik heb en een rokje van mijn zusje als een strapless top. En natuurlijk heb ik geen schoenen aan.
Ik vind geen schoenen aanhebben en weinig kleren leuk.

Mijn vriendinnen zijn op vakantie en ik ben niet mee. Ik weet niet meer zo goed waarom niet.
Maargoed, ik heb er net een supervakantie op zitten, heb met heel veel geluk nog een kaartje voor Pukkelpop weten te bemachtigen (ik was negenhonderdnogwat op de wachtlijst, de wereld is gek) maar ik weet nog niet of ik er heen ga. Én ik heb een kamer in Utrecht dat ik lekker mag inrichten. Hoe geweldig fantastisch leuk is dat? (meer hierover later)

Nu ga ik me lekker laten inspireren voor de inrichting van mijn kamertje, de blauwe nagellak van mijn been af krabben (ladder), dropjes eten en optimel drinken (dat is zo lekker samen!), kasten en vloeren en misschien wel lampen en bureaus zoeken, een fiets scoren in een van de buurdorpen, naar opa en oma, nog meer satc kijken.

yessss.

8 comments:

  1. Welcome back :) en wat gaaf dat je naar Thailand bent geweest! Kunnen we foto's verwachten?

    ReplyDelete
  2. Oh Thailand lijkt me echt heel mooi!

    ReplyDelete
  3. Okee, dan houd ik je blog goed in de gaten ;)! Apple is inderdaad erg prijzig, maar het werkt wel superfijn.
    Ik ga dit jaar niet op vakantie, mn geld is naar de laptop gegaan haha. Maar als ik dit weer zo zie, zou ik wel graag willen haha!

    ReplyDelete
  4. Fijn dat je het zo leuk hebt gehad! (:

    ReplyDelete
  5. Ah leuk, ben benieuwd naar je Thailand foto's!
    En wat leuk dat je je kamer kan inrichten! Ik heb een tijdje terug een post over een geweldige interieur (kringloop)winkel in amsterdam (op de nsdm werf) gemaakt, misschien iets voor jou? Ik vond het iig helemaal geweldig, en ze bezorgen ook naar Utrecht ;)

    ReplyDelete
  6. Wat leuk dat je in Utrecht gaat studeren, ik ook! Weet je toevallig goede kringloopwinkels daar waar ze niet alleen kleding verkopen maar ook meubels (tafel, stoelen en een bank heb ik allemaal nog nodig haha) Ben benieuwd naar je Thailand foto's en ook waar je geweest bent! :)

    ReplyDelete
  7. Klinkt geweldig Thailand, ben benieuwd naar de foto's!
    Ik hou een give away!
    http://fabinfrance.blogspot.com/2011/08/give-away.html
    Doe mee en wie weet win jij het welnesspakket!
    Liefs, Charlie

    ReplyDelete
  8. Haha ja mijn kamer is echt groot! Ik zit in de buurt van het Smaragdplein, 5 minuten van het centrum ongeveer (rechts onder het centrum). Waar is jou kamer? Ik ga Psychologie studeren, wat leuk dat jij Journalistiek gaat doen! Ga je ook naar de UIT week? Ik weet nog niet echt hoe ik het ga inrichten maar kan door de ruimte wel mijn 2 persoons bed mee nemen :) Verder heb ik in die kamer nog wat dingen die ik kan overnemen van de vorige huurder dus dat is goedkoop. Ik wil nog graag wel een tafel waar je in ieder geval met zijn 4en aan kan zitten haha en een bank.. Heb jij nu alles al wel, of ook nog niet? Ik ga vrijdag een kringloop tour doen met een vriendin dus hoop dat ik dan nog wat dingen vind :) X!

    ReplyDelete