2011/09/06

eindelijk...

... heb ik even tijd voor jullie!

Genietend van heerlijke letterkoekjes (ik ga er vanuit dat je ze kent maar het kan goed zijn dat dat niet het geval is) waar ik al een week mee doe schrijf ik eindelijk weer een fatsoenlijke blogpost. Ik heb er weer zin in!

Het is misschien moeilijk te zeggen na zes dagen les, maar ik vind school leuk. We hebben leuke opdrachten, de lessen zijn interessant en ik heb een leuke klas. Ook het wonen in Utrecht is leuk: mijn huisgenoten zijn leuk, Tivoli ook, en ik heb nog iedere avond een lekkere maaltijd in elkaar weten te flansen. Al het nieuwe kost veel energie maar ik begin al te wennen.

Een aantal van jullie was benieuwd naar mijn kamertje nu ik het ingericht heb. Lucky you! Ik heb deze week mijn camera meegenomen dus ik heb wat foto's gemaakt. Gisteravond heb ik kaartjes opgeplakt (fotolijm is de oplossing dames en heren) en nu vind ik het er gezellig uitzien. Het is nog niet helemaal af want er moet nog van alles vanuit thuis komen. Ik denk eigenlijk niet dat het ooit af is, zo'n type ben ik. Én het is al een beetje rommelig: mijn stapels kleren bijvoorbeeld.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! De stalen kast hadden jullie misschien niet van me verwacht maar ik vind het het geheel lekker modern maken.
O, en ik moet nog een spiegel kopen (ik zoek naar een perfecte) en ik ga mijn kaart van Utrecht ophangen. Sinds ik vandaag voor de eerste keer naar de Uithof ben gefietst verwacht ik (hoop ik) dat ik hem niet meer nodig heb.

Jullie krijgen trouwens alleen maar één kant te zien, de rest komt laterrrr!




























Mooi topje hè! Hij is van MissSelfridge, ik werd verliefd op hem maar hij was 45 pond. Maar ik wíst gewoon dat hij in de sale zou komen en ja hoor: een paar weken later keek ik (niet geheel toevallig) in de winkel en daar hing hij, voor de helft van de prijs! (ik vind het nog vrij veel voor een shirtje/bloesje maar ik kocht hem voor papa en mama's feest van afgelopen zaterdag)

En dit is wat ik vandaag aan had. Op miraculeuze wijze (of gewoon door mij) stond de wekker niet (meer?) aan dus ik werd te laat wakker en ik trok snel iets heel simpels aan. Desondanks kwam er vanochtend een meisje naar me toe en zei iets waar ik dan wel een beetje blij van werd: "Meisje, mag ik even iets zeggen? Ik vind dat je heel leuke kleren aanhebt!" Daar doen we het voor of niet?

6 comments:

  1. leuk! ik vind die kasten ook heel tof! en je outfit ook leuk, zo leuk ook die spontane complimentjes. zouden mensen vaker moeten doen ;-)

    ReplyDelete
  2. Harstikke leuk zo'n spontaan complimentje he? (:
    Je ziet er ook gewoon leuk uit! Die kasten lijken me erg handig.

    ReplyDelete
  3. Ziet er gezellig uit, en vind dat industriële van die kasten juist leuk, houd er wel van ;). En die complimentjes maken echt je dag he, en meestal krijg je ze bij outfits waar je maar een paar minuten aandacht aan hebt gegeven haha!
    En hoe bevalt Journalistiek je tot nu toe? Welke vakken volg je allemaal?

    ReplyDelete
  4. Je kamer ziet er leuk uit! Ik heb afgelopen week alleen nog maar introductie gehad maar ik denk dat de studie heel erg leuk is. Gelukkig heb ik ook al veel leuke mensen ontmoet.. Hoe bevalt jou studie? En voel je je al een beetje thuis? De arm zit trouwens best dicht bij mij in de buurt, heel fijn is dat :) Donderdag in Tivoli? Misschien zie ik je dan wel! X

    ReplyDelete
  5. oeeh nice! dat topje is echt prachtig
    en ben blij dat utrecht je bevalt :)
    mijn school bevalt ook goed, wanneer de lessen doorgaan dan. tis nogal chaotisch allemaal met het rooster, dus dat is wel jammer. maar mn klas is ook heel leuk enzo! :)

    ReplyDelete