2011/09/13

Ik heb jullie hulp nodig!

Ik schrijf voor school een stukje over de invloed van internet, blogs en tv-programma's op de toekomst van jongeren in de kunst/mode.

Ben jij een (aankomend, ook als je nog niet bent aangenomen haha) kunstacademiestudent(e)?
Ik zou het heeel fijn als je eventjes mijn enquête wilt doen. Wat ik al helemaal cool zou vinden is als je een klein tekeningetje wilt maken van jezelf, je gezicht het liefst. Het hoeft helemaal niet goed te zijn! Het gaat om het 'handwerk', om je eigen stijl, dus het is altijd goed. Je kunt een linkje sturen bij de reacties bij deze post of in het vakje 'Opmerkingen' in de enquête.

Ik wil jullie woorden gaan gebruiken (uiteraard in aangepaste vorm) en als het mag van jullie ook jullie naam, leeftijd, evt. blog en school waar je studeert / gaat studeren / wil studeren. Als je nou je naam graag niet wilt zeggen maar de vragen wel wilt beantwoorden zet er maar streepjes of een verzonnen naam neer.

Klik hierrrrrrr om de enquête te doen!

Heel erg bedankt alvast!

2 comments:

  1. Ik heb de enquete ingevuld! ik hoop dat je iets hebt aan mijn antwoorden :)
    Het portretje ga ik deze week nog opsturen, moet het per se mijn gezicht zijn want dat vind ik heel moeilijk! ik kan wel mezelf tekenen in een jurkje.. zeg maar wat jij het liefst hebt. Ik vind het trouwens heel leuk om hieraan mee te werken, interessante vragen vooral.
    De school waar ik nu vwo doe is wel leuk maar de mensen zijn niet geweldig. Ze zijn allemaal een stuk ouder dan ik omdat veel zijn gezakt of het erbij doen. Maar het wordt vast leuker, vandaag was pas mijn eerste dagje!
    Hoe vind jij het journalistiek studeren?

    ReplyDelete
  2. Ik val zelf niet onder de categorie, maar misschien is het leuk om Tunde van www.lifeincartoonmotion.org te vragen! Hoop dat ik toch heb kunnen helpen. Xx

    ReplyDelete