2011/09/25

Lief blogje,

Ik ben je niet vergeten hoor, ik heb het gewoon een beetje druk (met geweldig leuke dingen, dat wel). Ik zal binnenkort lekker de stad in gaan en wat foto's maken voor je. En ik heb een jumpsuit gekocht die ik je wil laten zien! Maar dat kan alleen als ik morgen tijd heb, want ik moet hem nog vermaken. Ik ga ook een tas maken, een hele simpele. Afgelopen week vond ik eindelijk een plaats waar ze stoffen verkochten in Utrecht: een hele kleine markt. Maar ze hadden precies wat ik zocht (voor een euro de meter was het 'precies wat ik zocht' haha) dus dat maakt niet uit!

Ik heb trouwens een nieuwe laptop, yes! Hij is heel mooi en fijn en leuk. Ja, mijn laptop is leuk.

Nu ga ik maar gauw slapen want ik zwets maar wat en anders heb ik voor niks mijn vriendinnetjes in de steek gelaten...

Liefs Jantine

Oja, ik ga mijn haar kort knippen tralalalalaaaaa!

3 comments:

  1. ooh ik ben benieuwd naar toekomstige haar, broekpakje en gewoon weer foto's. Die mis ik een beetje aangezien jij zo graag fotografeerd.
    xx


    ps. ben super benieuwd naar jullie magazine!

    ReplyDelete
  2. Voor het grootste assortiment stoffen en benodigdheden moet je een keer A. Boeken opzoeken, in Amsterdam! 15 minuten lopen van CS ;)

    ReplyDelete
  3. Utrecht is een geweldige stad! Woon er zelf ook (op kamers). Iedere zaterdag is er achter de Voorstraat (vlakbij de Neude) ook altijd stoffenmarkt. In de voorstraat zitten ook leuke tweedehandswinkels zoals Sussies. Succes!
    X,
    Esmeralda

    ReplyDelete