2011/09/28

snoepjes

Ik was alweer bijna vergeten dat ik gisteren had beloofd dat ik vandaag ging posten.

Ik heb vandaag snoepjes gekocht. Eigenlijk had ik mezelf beloofd dat ik geen snoepjes zou kopen hier in Utrecht, maar ik heb het dus toch gedaan, oeps.
Gelukkig zijn ze wel heel erg lekker, want anders kreeg ik voor niks een dikke kont.

Nu zien jullie trouwens ook zo ongeveer de rest van mijn kamertje: een tafeltje, bankje en mijn spiegels. De spiegels heb ik nog maar een week, ik was op zoek naar de perfecte. Ik vond ze in een werkplaats van de kringlopen van 'de Arm' in Utrecht, aan de Oude Gracht. Ik heb er vijftien euro voor betaald. O oeps, ik realiseer me nu dat ik die nog niet aan mama heb terugbetaald, vergeten. Mama kan heel goed afdingen: ze waren (maar) tien euro per stuk maar mama heeft een 'als ik er twee koop, hoe duur wordt het dan?'-prijsje gekregen van de meneer. De spiegels hebben trouwens aan de bovenkant 'afgesneden' hoeken. Dus in totaal hebben de spiegels zes hoeken. Snap? Ach, jullie krijgen ze vast wel ooit te zien.

Het is wel jammer voor de tegenoverburen want toen ik nog geen spiegels had kregen ze iedere avond een gratis modeshowtje van mij.




5 comments:

  1. Echt supermooie foto's, ik hou er altijd van als een bepaald gebied van een foto scherp is en de rest wazig, het geeft een foto iets heel moois.
    x

    ReplyDelete
  2. mooi! volgens mij heb je een erg mooie kamer!

    ReplyDelete
  3. Je foto's zijn er mooi uit! Hoe bevalt het in Utrecht? Hoe is je kamer? Ben benieuwd! X

    ReplyDelete
  4. wat een mooie foto's! heel.. hoe noem je dat, kunstig?

    ReplyDelete