2011/10/12

bloem

Een tweede outfitje van mij als studente.
Ik vind het best cool om student te zijn. Ik vind het dan ook jammer dat mijn ov-chipkaart er uitziet als een voordeelurenabonnement-ov en niet als een studenten-ov.
Ach, iedereen heeft zo zijn gekkigheidjes.

Ik had trouwens een half af topje aan: ik ben een jumpsuit aan het vermaken zodat ik hem pas, maar omdat ik de top aan wilde voor de foto's die ik ging maken voor ons tijdschrift (voor school) heb ik hem snel uit elkaar gehaald. Beetje gek. Ik heb er zin in dat de jumpsuit af is want ik vind hem leuk :)

De foto heb ik gemaakt in een trappenhuis in mijn school, had ik die maar eentje in mijn studentenhuis.


6 comments:

  1. jeej outfits!
    wat een leuk topje! sowieso leuke outfit:)
    x

    ReplyDelete
  2. ah leuk! en leuk dat je weer wat meer blogt :)
    met mij gaat alles goed! met jou ook? zo te lezen bevalt je studie wel! de vooropleiding is echt super leuk! ik heb les in alle opleidingen in art & design, dus van tekenen en schilderen tot aan product design. wel veel huiswerk, vooral in mn examenjaar, maar het is het wel waard hoor! liefs leonie

    ReplyDelete
  3. hee huh,
    volgens mij heb ik jou gezien bij mij op school.
    zit je toevallig ook op de willem de kooning academie?
    hihi.

    ReplyDelete
  4. ja was me opgevallen in de kantine haha daar kan ik echt urenlang leuke mensen kijken. maar echt toevallig! en waar ik net achter kom wat nog toevalliger is dat 'lotte' die ook een comment heeft achtergelaten in mijn parellel klas zit op willem de kooning hihi.
    ik ben benieuwd naar je jumpsuitje!

    ReplyDelete
  5. Leuk :D Je jumpsuite ziet er heul leuk uit :D

    ReplyDelete