2011/10/02

nejje schuun

Yup, ik ben weer back in mijn hometown. Ik kom uit Brabant.

Nou jongens, ik heb me toch een verhaal. Misschien herinneren sommigen van jullie zich mijn schoenenprobleem. Ik vond deze schoenen zo leuk en ondanks het dagelijks afbellen van alle New Looks in mijn omgeving was het me niet meer gelukt de zwarte in mijn maat te vinden en nam ik genoegen met de paarse. Ik was natuurlijk al lang weer over de schoenen heen, maar toen ik deze week toevallig (nouja, niet geheel toevallig: ik wilde kijken of 'the' shoes er nog waren) op de New Look-site keek, zag ik dat ze er gewoon nog waren! Maar helaas, niet in mijn maat... Ik zou ze voor een vriendinnetje bestellen, maar omdat ik er achter kwam dat ik mijn Engelse pas (die ik ook kan gebruiken als creditcard) nog bij mijn ouders lag kon ik dat pas in het weekend doen.
Nu geschiedde het dat ik met een ander vriendinnetje ging winkelen in het mooie Amsterdam. En wat zag ik daar? Jup, daar stonden ze, in al hun glorie. De schoenen die ik zo graag wilde, in mijn maat! Eindelijk kon ik ze aanraken, ze ruiken, er op lopen. En uiteraard: ik kocht ze.
Dames en heren, wat een geluk. Ik heb ze ik heb ze ik heb ze!

Maar ik weet niet zo goed of ik ze nu heb omdat ze zo mooi zijn of omdat ik ze toen zo graag wilde hebben dat ik ze gewoon niet niet kon kopen.
Pff wat een loser ben ik toch ook.


Ik kwam er trouwens achter dat ik een armband heb die perfect matcht met mijn paarse schoenen.

2 comments:

  1. sjoon sjoon (limburgs haha)! al kan ik ze niet volledig zien. en ik ken het wel, pas als het onbereikbaar is dan wil je het opeens super graag en als je het dan uiteindelijk toch weet te bemachtigen dan weet je eigenlijk niet meer precies waarom je ze nou zo graag wilde.. tja. haha

    ReplyDelete
  2. Ik snap je gevoel precies haha. Maar ik vind je schoenen ook leuk! (:

    ReplyDelete