2011/11/30

drie bollen wol

Ik heb vanmiddag drie bollen wol gekocht, waarom weet ik niet zo goed. Maarja, breien is cool.
En ik heb een legging met maat XXL gekocht. Ik was bij de Wibra (voor de bollen wol) en toen zag ik een mooi fluwelen ding hangen. Het bleek dus een legging te zijn, maar ik stelde me voor dat de maat XXL bij mij misschien zou vallen als de broek die je hieronder ziet. En dat doet hij een beetje, maar hij lijkt ook een beetje op een trainingsbroek. Drama.
Gelukkig heb ik de lichtblauwe muis met strassteentjes er op niet gekocht, ik vond hem best leuk eigenlijk.

Ik was een plaatje aan het zoeken van de bewuste broek en toen kwam ik dus dit plaatje tegen. Mijn haar is heel kort daar! Het is nu erg lang maar eigenlijk moet er weer een stukje af. Ik denk dat ik nog steeds niet naar de kapper ben gegaan door luiheid maar ook door het feit dat ik het jammer vind om een stuk van mijn haar af te laten knippen. Maar als ik dit zo zie vind ik wat korter haar ook wel weer leuk! En misschien wil ik het nog wel korter.


Het was zo lang voor ik het toen liet knippen (dat was eind maart), nu is het weer even lang. Mijn vriendinnen zijn altijd jaloers dat mijn haar zo snel groeit.


Het is eigenlijk heel erg leuk om in mijn eigen blogarchief te zoeken. Ik kwam mijn 'tekenperiode' tegen en ik weet al wat ik morgen aan ga trekken. Of misschien toch dit? En gifjes zijn altijd leuk. Trrrrrr.

8 comments:

  1. Bij de Action hebben ze ook fluwelen leggings :), heel fijn en lekker warm. Ik heb hetzelfde dilemma met mijn haar, het is lang maar wel dood aan de puntjes haha en ik wil het ook korter knippen. Maar dan ben ik weer bang dat ik er spijt van ga krijgen..

    Dat tweede outfitje is leuk en een blog kan ook nog wel eens handig van pas komen blijkt wel ;).

    ReplyDelete
  2. oew ik wil ook breien.. heb alleen nog hele dunne rooie wol, bah bah. Ik wil grijs en groen en mintgroen en babyblauw en geel.

    ReplyDelete
  3. ik vind haar maar rare uitgroeisels hihi maar wel heel mooi. toevallig heb ik vandaag de perfecte fluwelen legging gevonden bij de bijenkorf. maar nu ben ik benieuwd naar jouw trainingsbroek versie!

    ReplyDelete
  4. Kon ik maar breien! Ik ben ook jaloers op jou haar trouwens, dat het zo snel groeit!

    ReplyDelete
  5. Kon ik ook mar breien! En had ik maar mooi lang haar als jou.

    ReplyDelete
  6. Dankjewel! (: Hmm over dat breien.. Mama heeft al minstens 20 pogingen door de jaren heen gedaan om het mij te leren. Maar telkens snap ik het niet haha

    ReplyDelete
  7. Gave looks dit! En ik wil ook leren breien, ik heb wel een breimachine op school dat is ook heel leuk om te doen en sowiezo sneller haha!

    ReplyDelete
  8. haha nou ik vind t fijn dat je het überhaupt leuk vind! had eigenlijk verwacht dat niemand t zou lezen. maar dankjewel :) en ik vind mn archief doorgaan ook altijd zo raar haha

    ReplyDelete