2011/11/18

Jantine als chef economie

"Wat heb je een gekke broek aan vandaag, hij is een beetje ouderwets." Dat zei mijn klasgenoot toen hij me vanochtend zag. Heerlijk vind ik het als mensen eerlijk zeggen wat ze van iets vinden, van mijn kleding bijvoorbeeld. Ik vond mijn outfit namelijk leuk. "Ik houd wel van een beetje gek," zei ik ook. Bovendien voelde ik me een echte chef. Ik was vandaag de chef van onze deelredactie 'economie'. Als je niks over economie weet weet je er meer over dan ik maar toch ben ik met een heel blij gevoel naar huis gefietst vandaag omdat het goed ging én dus best heel leuk was.

Nu ga ik me als de wiedeweerga omkleden want vanavond ben ik geen chef meer, maar een echte rocker: ik ga naar een concert van een tribute band van Queen! Toedels!

5 comments:

  1. haha wat een grappige opmerking, ik vind je outfit lekker 'quirky' haha :)

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit! En fijn gevoel hé als je het als chef goed gedaan hebt ;).

    ReplyDelete
  3. sorry sorry sorry dat ik niet meer gereageerd had op je mailtje over dat artikel. Dat vind ik heel stom en onattend van mezelf dus nogmaals pardon!
    Het zag er overigens leuk uit :)
    x

    ReplyDelete
  4. aaah dankjewel! wat een lieve opmerkingen :) en ouderwets is leuk!

    ReplyDelete