2011/12/20

Strange fruits and undiscovered plants

Mijn dagen zijn gevuld met artikeltjes schrijven en studieontwijkend gedrag vertonen. Ik heb wel foto's gemaakt van mijn outfitje van vandaag want hij was best wel leuk vond ik zelf. Maar die krijgen jullie morgen te zien, want ik heb een handbaltoernooitje vanavond en ik moet nog heel veel schrijven.

Ik kwam gisteren deze plaatjes tegen en ik vond ze zo mooi!
Ik geloof dat ik zocht op 'Strange fruits and undiscovered plants', omdat ik wilde zien hoe de albumhoes van DeWolff er uitzag. (DeWolff is vet) Ik heb ze hier vandaan. Best een interessant tekstje staat er ook bij.

1 comment:

  1. Ja tof! Ik was afgelopen week met mijn vriend in de benedenstad en ben toen wat aparte winkeltjes in gedoken, o.a. ook een intiquar (hoe schrijf je dat??) en dat was zo vet!! Boekenkasten met boeken van grond tot plafond en ook echt de meest bizarre encyclopedieën uit de vorige eeuwen.. echt heel gaaf!

    ReplyDelete