2012/01/30

dobbel

Ik was de hele dag bezig met het maken van Teletubbiepakjes voor mijn zusje en haar vriendinnen en ik droeg dit. Teletubbiepakjes? Ik hoor je denken. Ik kom uit Brabant en in het mooie Brabant vieren ze carnaval! Ik ga als oma want ik heb genoeg omakleren in mijn kast hangen (en geld uitgeven aan carnaval doe ik liever in de vorm van ehm tja.. biertjes).

Edit: Ik heb net een nieuwe lay-out gemaakt, zomaar. Ik moet nog wel wennen, misschien staat morgen de oude er weer lekker op :)
Nóg een edit: Nu heb ik alles weer veranderd, het is nu wel mooi vind ik. Hophop naar bedje toe.


8 comments:

  1. leeeeuke outfit ! ik heb al eeuwen geen carnaval meer gevierd :(

    ReplyDelete
  2. Leuke outfit! Waar is je polkadot jurkje van?

    ReplyDelete
  3. Nou ik ben nog niet helaas beter, helaas. Haha die ken ik inderdaad niet nee. Wel leuk, dat je zo via via mij tegen kwam (:
    Leuke outfit en carnaval is leukkk!

    ReplyDelete
  4. Leuk die stipjes :)! Mijn tentamens zijn naar mijn idee redelijk gegaan. Had er wel meer tijd in moeten steken, achteraf bekeken. Jup, ook eerstejaars op Windesheim in Zwolle. Nu heb ik het wat rustiger, ben vakken aan het repareren dus daar veel mee bezig! En jij studeert toch in Utrecht? Waar zijn jullie nu mee bezig en wat vind je tot nu toe van de opleiding?

    ReplyDelete