2012/01/16

Laat ik eens in mijn sas zijn omdat ik mijn tentamen heb gehaald!

Bammeknal

1 comment:

  1. even een berichtje terug :).

    hoe gaat het met jou en school? in dit berichtje goed maar ik weet natuurlijk niet hoe de rest van je toetsen is gegaan ;-). jij doet toch het 1e jaar aan de hogeschool voor journalistiek? een vriend van mij zit ook in het 1e jaar :), misschien ken je hem!

    ik ben dus 'druk' bezig aan mijn toelating. het idee was er al snel maar ik heb dus een print ontworpen en ik ben echt heel slecht met print dus ik loop een beetje vast en eigenlijk moet ik ook mijn dummies wat meer vullen maar stiekem ben ik een beetje lui :(. aagh vandaag weer een nieuwe kans.

    sorry voor mijn liefdes-zeur berichtje haha, ik vind liefde echt zo stom want nu ben ik weer onzeker over mijn klaagberichtje, misschien pas ik hem wel even aan haha.

    trouwens, kan jij op een bericht reageren op mijn blog waar al een keer op gereageerd is? want ik kan de posts niet meer openen waar op gereageerd is ?¿

    nou goed,
    dit is wel even lang genoeg ;-)

    liefs!

    ReplyDelete