2012/01/27

wie o wie

Wie woont in Rotterdam en/of gaat naar de Primark en wil voor mij een jasje meenemen?
Het gaat om een zwart jasje met houtje touwtje knopen in een maat 34 of 36 (liefst 34).
Hij is niet lang, maar gewoon gewoon. Hij heeft drie knopen geloof ik, en een capuchon.

Dinsdag of woensdag kan ik hem ophalen waar en wanneer jij wilt en dan zal ik ook de centjes voor je meenemen.

Ik weet niet of iemand reageert, kan heel goed begrijpen dat jullie dat niet doen, maar ik kan het proberen dacht ik zo. Ik ben de mijne woensdag kwijtgeraakt met stappen (arg) en een vriendinnetje zei dat ze ze gisteren nog hadden... Ik had bedacht dat ik zelf wel even naar Rotterdam zou kunnen gaan maar volgens NS heb ik dan een reis van 3,5 uur voor de boeg. Dat is lang.

Als jij degene bent die mijn jasje heeft gejat en je leest dit: zak door de grond. Puh.

1 comment:

  1. oh volgens mij zag ik vandaag een meisje lopen met dezelfde jas. was bij de primark maar alleen om een tas om te wisselen voor een vriendin, was echt een drama, ik met mn trolley door die drukte :') kom er nu wss weer even niet. maar t was wel een leuk jasje volgens mij (jammer dat ik zelf niet rondgekeken heb haha)

    ReplyDelete