2012/01/31

YEAH

De Primark had mijn jasje nog! In een maatje groter, dat wel, ze hadden 'mijn' maatje niet meer. Maar dat vindt mama heel fijn, die zei tegen mij dat ik maar een maatje groter moest kopen omdat er anders geen trui onder paste. Maar er paste al een trui onder. Nu passen er gewoon drie truien onder. (?)
Ik was zo blij dat ik per ongeluk meer kocht dan nodig was. Ik kocht nóg een jasje, een haarbandje, een bril voor carnaval, panty's, sokken, sokken, sokken, een dunne trui en ik ben vast nog iets vergeten (hoe schandalig dat ook is).

Foto's? Misschien wel, misschien niet.

5 comments:

  1. Haha jij klein geluksvogeltje:)
    Was je vandaag zelf naar Rotterdam gegaan? Jammer dat ik het zo druk had anders hadden we wat kunnen drinken? Ga jij toevallig ook naar Stukafest donderdag? xx

    ReplyDelete
  2. Haha ja Utrecht idd, (ben daar bijna élke donderdag te vinden want de feestjes zijn zo leuk) Ik weet nog niet waar ik naartoe ga met Stukafest, moet ik nog even uitvogelen. Maar jij gaat dus niet? :P
    x

    ReplyDelete
  3. hele mooie lay out!! minimalistisch maar perfect :)

    ReplyDelete