2012/02/26

De rok is mislukt

Ik moest de rok die ik ging vermaken vanochtend nog afmaken en hij is mislukt. Ik heb hem voor kort en achter lang gemaakt maar nu is het een raar geval. Dat komt omdat hij niet recht van draad is en dus niet makkelijk om te zomen. Ik maak hem wel een keertje gewoon kort, want ik houd van korte rokjes.

We hebben heel lekker eten, de hond wil er ook wat van hebben. Maar dat mag ze niet, hoe lief ze ook kijkt.

Dit is de rok voor ik hem vermaakte en een tafel. Het bloesje wilde ik eerst vermaken in een jurkje zonder mouwen maar ik vind de mouwen toch bijzonder leuk als ik ze oprol.

3 comments:

  1. Wat jammer dat hij niet geworden is zoals je hoopte. Maar ach korte rokjes zijn ook gewoon leuk!

    ReplyDelete
  2. Het blousje moet je zo laten. Opgerolde mouwen zijn leuk

    ReplyDelete
  3. Jammer zeg! Gelukkig is het blousje wel leuk :)

    ReplyDelete