2012/02/13

Dit is mooi, punt uit

Wauw.
Ik zag op La mode rétro een paar leuke oorbelletjes staan die Marjolein op internet had gevonden. Ik klikte op de link naar de webshop en kwam terecht in een soort snoepwinkel voor mijn ogen. Wat een prachtige sieraden heeft Anthropologie!
Wat me zo aanspreekt zijn denk ik de kleuren en de simpliciteit van de sieraden. Ik vind het mooi dat ze me doen denken aan andere culturen en aan andere tijden. Het zijn in mijn ogen echt kunstwerkjes. Ik denk dat ik veel van de sieraden niet eens zou dragen, maar op een mooi plekje zou neerleggen en er iedere dag even naar kijken en blij worden van zo veel schoonheid.


Jantine, droom er maar lekker over...
Ze zijn ook leuk als bureaubladachtergrond...
Tommy? ...

Deze schoenen zouden me ook niet misstaan dacht ik zo...

3 comments:

  1. nu vind het toch wel jammer dat ik het enige meisje op de wereld ben zonder gaatjes. want die oorbelletjes zou ik wel willen dragen!

    ReplyDelete