2012/02/20

hoihoihee

Ik heb vandaag gespijbeld op school omdat ik wilde carnavallen. Ik houd niet zo van liegen en dus ook niet van spijbelen maar joh, ik kon de legendarische Boxmèrse Metworst niet missen dit jaar! Een vriend van mij deed namelijk mee. (Wat ik allemaal zeg zegt jullie natuurlijk niks, maar het gaat er om dat ik hier wilde blijven.)

Ik heb niet zulke leuke outfitjes aangehad, maar me toch heel goed kunnen vermaken de afgelopen dagen! Ik heb wel een coole pruik, die ga ik morgen tijdens hoorcollege opzetten. Daarna ga ik door naar Maastricht.

Verder slaap ik op dit moment half en kan ik nu bierflesjes open maken met een ander bierflesje. Ook heb ik besloten over een maand al te beginnen met het maken van een carnavalspakje voor volgend jaar.

2 comments:

  1. jawel! hier hoorde ik twee meisjes van school over praten denk ik.. en leuke foto hierboven :)

    ReplyDelete