2012/03/20

20?

Sommige mensen beschouwen de eerste dag van de lente als de leukste dag van het jaar, sommige hun verjaardag. Ik hoef niet te kiezen, want vandaag, op de eerste dag van de lente, ben ik jarig!

Precies een jaar geleden maakte ik deze foto's. Ik was in Londen, de zon scheen, ik at een stukje cake terwijl twee nep-Beatles fijne liedjes speelden en raar gingen doen voor mijn foto. Het was best wel perfect allemaal.

Luister nu, gewoon voor het gevoel, naar dit liedje. Bij voorkeur ook nog meezingen en -dansen.




10 comments:

  1. gefeliciteeeerd jantine! leuke foto's en ook je gifje weer leuk :)
    enne, ik vind dat ook altijd wel leuk haha van als de klok tikt met een liedje mee

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd Jantine :), fijne eerste lentedag én verjaardag vandaag ;)!
    Leuke foto's trouwens.

    ReplyDelete
  3. Gefeliciteerd! De zon is spontaan gaan schijnen wiiieh

    ReplyDelete
  4. Gefeliciteerd! Hele fijne dag. xxx

    ReplyDelete
  5. gefelicteerd!! een hele mooie dag toegewenst

    ReplyDelete
  6. gefeliciteerd! Ik hoop dat je een fijne dag hebt (:

    ReplyDelete
  7. nog eens gefeliciteerd! hopelijk is je verjaardag vandaag even leuk als die vorig jaar ;)

    ReplyDelete
  8. hah, leuke foto's ! En alsnog gefeliciteerd! ik zag op je fb staan : mensen die me nog willen feliciteren alvast bedankt dus ik dacht nou, dan zit het wel goed haha. ik vind het altijd een beetje dom om met honderden te gelijk iemand te feliciteren/gefeliciteerd te worden. haha ja, ik ben raar 8-).

    + die foto op fb is inderdaad een onscherpere versie want op de scherpe versie zag je echt allemaal pixels =S.

    ReplyDelete
  9. Leuk :) nog gefeliciteerd. Mooie foto's!

    ReplyDelete