2012/03/01

ik realiseer me ineens dat ik drie uur geleden schoenen heb gekocht. ik was het werkelijk vergeten oeps

Ze zijn niet geweldig leuk maar lopen errrg lekker en zijn perfect voor uitgaan dacht ik zo want ik ben een minimeisje. En daarbij komt dat ze maar tien euro waren (h en mmm).

En ik heb vandaag twee kleine baantjes bevestigd (gekregen) en dat is fijn!
Ook heb ik mijn nagels sinds zo'n anderhalf jaar (wilde gok) weer gelakt.

Nu krijgen jullie mijn nieuwe schoenen te zien en mijn hoofd.
Ik had ook graag een filmpje gemaakt waarin ik mijn kamertje laat zien omdat ik heel goed heb opgeruimd en schoongemaakt vandaag maar ik heb mijn camera niet hier. Balun.


2 comments:

  1. Ik vind dat je zo'n lief gezicht hebt :)

    ReplyDelete
  2. Leuk! En voor 10 euro kun je ze niet laten liggen, haha.

    ReplyDelete