2012/03/12

beg

Ik moet een analyse schrijven over China en ik vind dat gewoon bepaald niet interessant. En bovendien vallen mij ogen al zo'n beetje dicht. Dat wordt dus een nachtje druiven en roerkoffie!
Dus jongens en meisjes: help me door deze zware avond heen. Als jullie nu leuke blogposts maken kan ik lekker af en toe stiekem kijken. (Zet maar gewoon een reactie neer bij dit berichtje.)

En oja, hoe het kon dat ik te laat was met uitstappen: ik heb geen idee! Nouja, het hielp niet echt mee dat ik maar niet kon stoppen met het monteren van een filmpje en dat ik een tv'tje mee moest nemen en dat ik al een muts ben van mezelf... Ik dacht dat de trein wel íets langer stil zou staan dan hij uiteindelijk deed.
Ach, ik heb weer iets meegemaakt. Je wilt niet weten hoe erg ik in een deuk lag toen ik op dat knopje drukte om de deuren te openen en ze gewoon niet meer open gingen! Later vond ik het wel een beetje spannend hoor, ik had me alle mogelijke scenario's al in mijn hoofd gehaald en bij allemaal zou ik niet thuiskomen zonder een lege portemonnee te hebben. In sommige zou ik zelfs helemaal niet thuiskomen.

4 comments:

  1. Hahaha. Bedankt voor de uitleg! Een les voor de volgende keer? Of ga je de volgende keer ook weer gewoon te laat proberen uit te stappen? ;p
    Succes met je analyse over China. Het klinkt inderdaad niet echt interessant..

    ReplyDelete
  2. Succes! Wat voor studie doe je?

    ReplyDelete
  3. haha ik zie het echt al voor me

    ReplyDelete
  4. Haha, druiven en roerkoffie. Lekkere post.
    xoxo

    ReplyDelete