2012/03/04

hange laren

Ik mis ze een beetje.

8 comments:

  1. Ik mis mijn lange haren ook. Wilde m'n puntjes bij laten knippen en de kapper heeft het gewoon heel kort geknipt :( komt nu boven mijn schouders.. Die bril staat je trouwens echt heel mooi! xx

    ReplyDelete
  2. aah inderdaad mooi je lange haren! nouja: het groeit wel weer aan! ;)

    ReplyDelete
  3. Oh wat een mooie haartjes! En leuke foto's. Leuk bewerkt enzo.
    Erg leuk blog! Ik ga je zeker volgen.
    Bezoek ook eens: http://www.lesismoreblog.com
    xoxo

    ReplyDelete
  4. Begrijpelijk hoor, maar ik vind je haren nu ook supermooi! Even wachten nog, zal vast snel groeien :)

    ReplyDelete
  5. Haren groeien weer en nu is het ook mooi.

    ReplyDelete
  6. hele mooie foto's! je staat er echt heel mooi op

    ReplyDelete
  7. Ten eerste moet ik even zeggen dat ik je blog steeds leuker vind worden :)!
    Mooie foto's en pluspunt, haar groeit haha!

    ReplyDelete
  8. jaa is mooi! trg laten groeien? nu zijn ze de puntjes mss gezonder? ^^

    ReplyDelete