2012/03/31

hoi!

De tentamenweek is weer afgelopen dus ik ben vandaag bezig geweest met het uitzoeken van mijn foto's om ze uiteindelijk te bundelen. Ik kwam deze tegen, een stiekem genomen foto van een prachtige foto, in Whitechapel Gallery in Londen. Ik was helaas niet stiekem genoeg dus ze gingen boos tegen me zeggen dat ik geen foto's mocht maken. Dan is het altijd handig om te doen alsof je een nietswetende buitenlander bent.

Ik wil heel graag weer naar Londen, ik mis het een beetje.

De Nederlandse Vogue is trouwens in mijn bezit, ik ben er nog niet helemaal weg van. Ik kreeg een lamme arm van het draaien van de pagina's reclame....

3 comments:

  1. -sigh- my examweek moet nog komen
    Ik heb geen zin! Also I still
    need to buy the Dutch Vogue, geen
    wonder datie dik, het is gewoon
    packed up met adverts :P
    Naja!

    xx

    ReplyDelete
  2. lijkt mij echt een mooie foto ^^

    ReplyDelete
  3. Wat een mooie foto zeg! Whitechapel Gallery staat nu zeker op mijn Londen to do list :) Ik heb de Nederlandse Vogue ook gekocht. Ik vind hem op zich wel leuk, maar had er toch meer van verwacht. Er zit inderdaad wel eeerg veel reclame in...

    ReplyDelete