2012/03/02

Korting bij de kringloopwinkel

Kringloopwinkels zijn al een aantal jaartjes mijn favoriete winkels ever. Hoe blij ik ook soms ben met een een leuke koop bij de H&M, nóg leuker vind ik het om te kopen bij de kringloopwinkel.
Wat ik best wel grappig vind: het is op dit moment sale bij de kringloopwinkel aan de Amsterdamsestraatweg! Alles kost een euro (da's niet veel minder dan hoeveel het normaal kost) en het geld gaat naar een goed doel (ook altijd fijn). Gisteren ben ik bijvoorbeeld 4,50 euro armer geworden maar drie bloezen, een broek en een riempje rijker. Van de bloezen ga ik jurkjes maken, van de broek een kort broekje en het riempje is gewoon leuk.

Dat wilde ik jullie even vertellen.

2 comments:

  1. Heeee Jantine, ik ben ook helemaal gek van kringloopwinkels en vooral als het geld naar een goed doel gaat! Toevallig woon ik ook in Utrecht en de kringloopwinkel op de Amsterdamestraatweg is geweldig! Ik volg je al een tijdje en had je laatst zien fietsen haha je bent nu een BN-er.
    Hier is mijn blog http://classicesc.blogspot.com/
    Kus
    Esmeralda

    ReplyDelete
  2. Bij de Terre des Hommes? Ben gek op die winkel, ik scoor er altijd wel!

    ReplyDelete