2012/03/15

StudioRUIG

Nieuwe dingen ontdekken is leuk, maar wat nog leuker is is het 'per ongeluk' ontdekken van nieuwe dingen.   (Daarom vind ik verdwalen ook altijd best erg leuk.)

Ik vond het dan ook geweldig dat Tommy me laatst een ruimte liet zien waar hij toevallig mensen had zien zitten naaien. Coole mensen waren het, er hingen snorretjes aan de muren. Een tijdje was ik vergeten wat de website (die ze eveneens op de muur hadden staan) ook alweer was, maar toen ik hem eenmaal weer bedacht had werd ik blij van de vondst die mijn leuke vriendje had gedaan.

StudioRUIG, zo heet het atelier. De naam alleen al vind ik leuk, maar ook het feit dat ze leer en stoffen gebruiken op een mooie minimalistische manier. De recentste collecties heten Ronja, naar Ronja de roversdochter. Dat vind ik ook leuk. Kijk:





3 comments:

  1. heee ja! dat merk verkopen ze hier in arnhem bij de coming soon! ik herkende op de site een heeeeele mooie jas die in de etalage stond daar, waar ik gisteren na sluitingstijd nog even naar heb staan staren.

    ReplyDelete