2012/03/04

Waar zou ik zijn zonder mijn naaimachine?

Als ik zo in mijn kast en in mijn geheugen kijk heb ik al best een aantal dingetjes zelf gemaakt of vermaakt. Dat vind ik erg leuk! De meeste dingetjes die ik heb gemaakt hebben me plezier gegeven en niet veel geld gekost. Want stoffen koop ik voor ongeveer drie euro per meter (daar moet ik dan 1,5 m voor hebben), bloezen en broekjes haal ik bij de kringloop, daar betaal ik ook ongeveer drie euro voor.

De laatste blouse die ik heb vermaakt is erg goed gelukt vind ik zelf. Wat vinden jullie er van?
Dit is de circustent die ik vermaakte tot jurkje toen ik de mouwen zelfs al af had geknipt.





8 comments:

  1. wooow die is heel leuk geworden! raar dat ie op die foto van tevoren heel breed lijkt, en eigenlijk juist lang is ;o

    ReplyDelete
  2. wow dat is goed gelukt inderdaad!

    ReplyDelete
  3. ah wat is die leuk! :) Hoe heb je dat gedaan? Dat moet ik ook maar eens gaan leren voor deze zomer. Er zijn in tweedehands winkels altijd zoveel leuke prints op (vooral mannen-)blousen, daar kan je dan allerlei lieve jurkjes van maken.

    ReplyDelete
  4. Zo hé, doe mij ook maar zo'n jurkje :):)

    ReplyDelete
  5. wow, creatief zeg! echt heel leuk resultaat!

    ReplyDelete