2012/04/29

alleen maar kleren

Nou, bij deze dus de dingetjes die ik heb gekocht. De kortingsprocentjes zorgden ervoor dat het niet uit de hand liep met de inhoud van mijn gele portemonneetje.

Het bloesje trok ik meteen aan. Dat je het maar even weet.
Het bloemetjesbroekje vind ik lekker zomers, hij past ook goed.
Leren broekjes heb ik eigenlijk al een aantal, maar geen een was zwart strak. Deze wel.
Het jumpsuitje, ik weet nog niet wat ik er over zal zeggen. Het is natuurlijk enorm schattig en leuk en lief en ik vind het super dat er een gat zit in de achterkant. Bovendien zijn de kleur en het stofje best wel perfect. Maar op de één of andere manier weet ik nog niet of ik het houd.

Conclusie van dit alles: ik vind H&M leuk.








7 comments:

  1. Zitten mooie dingetjes bij! Leuke foto's ook :)

    ReplyDelete
  2. hele mooie spulletjes!:) vind ze erg goed bij je passen ook.

    ReplyDelete
  3. ooooh dat bloemenshortje is geweldig! en die eerste top ook! Ik heb er ook 2 (een met kraagje en een doorschijnende) maar dan in creme kleuren en ik vind ze zo leuk! want ze zijn een beetje festival achtig maar je kunt ze ook weer 'classy' combineren!

    ReplyDelete
  4. Leuk topje en mooie rug bij de jumpsuit!! Zoek ik ook al een tijdje, een jumpsuit met een leuk ingesneden rug.

    ReplyDelete
  5. wat een leuke spulletjes (: dat perentshirt is ook suuuper !

    ReplyDelete
  6. Leuk! Je jumpsuit is mooi :).

    ReplyDelete