2012/04/04

Ik ging vandaag naar de Primark en heb niks gekocht

Goed hè!?
Ja, dat dacht ik ook.

6 comments:

  1. erg knap! ik ga binnenkort met mn bf, ook goed he? haha

    over m'n telefoon: het is een ruim 2 jaar oude htc legend die de hele tijd zeurt dat z'n geheugen vol is terwijl er amper apps en dingen op staan en hij is (op het scherm na) behoorlijk beschadigd.. :p

    ReplyDelete
  2. goed zo! (ik kan het ook bijna niet)

    ReplyDelete
  3. Goed zo *steekt duim omhoog*!
    Ik heb gefaald door mezelf te beloven niks te kopen bij Primark, maar uiteindelijk met een sieradenhanger thuis kom..

    ReplyDelete
  4. Haha, héél goed! Dat zou mij dus niet goed lukken. Gelukkig kom ik er echt bijna nooit, dus als ik er kom sta ik het mezelf ook maar toe om met veel zooi thuis te komen. ;)

    ReplyDelete