2012/04/19

Ziek?

Vorige week had ik een feestje waar ik deze pruik droeg, deze week heb ik een feestje waarbij ik deze pruik niet draag. Op de één of andere manier heb ik het idee dat een afgedragen roze pruik wel geaccepteerd wordt door mijn collega-journalistiekstudenten (sowieso als het thema van het feestje 'Ziek feestje' is), maar niet bij de rest van de wereld.

Ik weerlegde het feit dat ik 'ziek' was zo:
- "Ik ben niet ziek ín mijn hoofd, maar óp mijn hoofd."
- "In de jaren dertig werden dansmeisjes (meisjes die er 'sletterig' uitzagen) als 'ziek' gezien." Mijn kleding was een beetje jaren '30-achtig, de pruik en rode lippenstift zouden in die tijd zeeeker als sletterig worden gezien. (een roze pruik in de jaren '30? ehm)
- "Mijn pruik en ik zijn gewoon ziek cool."

Natuurlijk werd hij tientallen malen van mijn hoofd getrokken, wat een beetje jammer was. Het is een coupe die veel aandacht vergt namelijk. (nee)


5 comments: